vineri, 8 martie 2013

Marci haine



Dincolo de modă, de mituri și de mofturi, hainele noastre, împreună cu alte elemente specifice comunicării nonverbale constituie primele care conferă identitate vizuală unei persoane oarecare. În ziua de astăzi, identitatea vizuală imediată  este cea care generează prima impresie, clasificând și poziționând oamenii. Iar acesta este un motiv pentru care oamenii investesc adevărate averi în acest domeniu, hainele fiind considerate imaginea personalității noastre.
România, o piață atractivă pentru afacerile cu haine
Potrivit unui raport realizat de FRD Center Market Entry Services privind sectorul de retail din România, țara noastră este o piață atractivă pentru investițiile în afaceri de articole vestimentare. Perspectivele de dezvoltare, dorința românilor de a cheltui bani pe branduri internaționale, migrația populației tinere la oraș și dublarea centrelor comerciale de-a lungul ultimilor ani constituie factori care contribuie la investițiile în această industrie VEZI si marci haine În același timp, însă, în perioada de criză economică, sectorul de îmbrăcăminte retail înregistrează un declin semnificativ, potrivit aceluiași raport. Un exemplu în acest sens îl constituie Unirea Shopping Center, care deţine centrele comerciale cu acelaşi nume din Bucureşti şi Braşov. Magazinul a încheiat primul semestru al anului 2012 cu o cifră de afaceri de 41,4 milioane de lei, în creştere cu 10%, însă profitul a scăzut cu 32%, la 1,8 milioane de lei. În perioada corespunzătoare din 2011, afacerile firmei au cumulat 37,5 milioane lei, iar câștigul a fost de 2,6 milioane lei, a scris ziarul Adevărul.






Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu