vineri, 8 martie 2013

Avocat online gratuit



Respectand principiul “Intotdeauna castigam IMPREUNA”, cabinetul de avocat din care facem parte isi propune sa vina in ajutorul persoanelor fizice si juridice oferind un sfat juridic gratuit.
Chiar daca aveti nevoie de un model de contract sau un formular juridic, de o lege actualizata sau aveti o simpla curiozitate, puneti-ne la incercare iar noi vom incerca sa va raspundem cu profesionalism si promptitudine.
Echipa noastra intelege sa ofere servicii online gratuite tuturor persoanelor, fie ele din Iasi, intreaga Romanie sau chiar din afara tarii.
Speram sa ne trimiteti feedback-ul dumneavoastra privind consultanta noastra online tocmai pentru a ne putea imbunati activitatea.







Preluat de pe:

 

2 comentarii:

  1. Buna ziua,

    In urma unui accident rutier am dobandit calitatea de intervenient fortat.Accidentul a fost produs din vina mea, fiind produs intre 3 autoturisme (1 vinovatul+2 pagubiti).Unul dintre pagubiti si-a reparat masina pe CASCO, urmand sa recupereze banii de la asiguratorul meu RCA, respectiv City Insurance SA .
    Accidentul a fost produs in luna martie-2019, comunicarea fiind primita in luna februarie 2021.
    In continutul acesteia, este solicitata si intampinarea, pe care am formulat-o si depus-o personal, online in timp util cu solicitare confirmarii de primire.
    In cuprinsul acestei intampinari, am precizat faptul ca, in momentul accidentului aveam RCA valabila, atasand polita, in plus solicitand, constatarea lipsei calitatii mele procesuale pasive, spuse fiind cele de mai sus.
    De precizat, ca inainte de a trimite intampinarea am luat legatura si cu asiguratorul meu, in speta City Insurance SA, solicitand sa efectueze plata catre societatea de asigurari a pagubitului, respectiv GRUPAMA ASIGURARI S.A, plata care a si fost facuta intre timp, dovada platii primita de mine de la asigurator, fiind confirmarea de plata a sumei reprezentand, despagubirea platii dosarului de regres, printr-un mail.
    Insa, cererea de chemare in judecata, solicita:
    1. plata sumei reprezentand contravaloarea despagubirilor;
    2. plata sumei reprezentand penalitati;
    3. plata cheltuielilor de judecata.
    Asadar, penalitatile nu au fost achitate.
    Ulterior am primit citatia prin care sunt chemat in instanta, in calitate de intervenient, in proces cu GRUPAMA ASIGURARI S.A.
    In aceasta citatie, este precizat faptul ca, judecata se va face in lipsa, daca se solicita in scris acest lucru de catre una dintre parti.
    Daca m-ati putea ajuta cu un raspuns cat mai prompt in ceea ce priveste:
    1. am facut intampinarea, am si primit confirmarea la mail ul trimis, este imperios necesara prezenta mea, avand in vedere cele spuse?
    2. mai este nevoie de o alta solicitare in scris prin care solicit ca judecata sa faca in lipsa mea si daca da, unde trebuie depusa si cand (adica inainte de proces, ori in timpul acestuia)?
    3.daca nu ma aflu in localitate, pot imputernicii la notariat, un apropiat din familie, sa ma poata reprezenta in instanta/la proces in calitate de intervenient, chiar daca nu are capacitate/personalitate juridica si nu este nici consultant juridic?
    Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua soțul meu sete arestat pentru un furt și a trecut de camera preliminara și ii scrie ca începe judecata. As dori sa știu și io în cât timp stabilește judecata???

    RăspundețiȘtergere