vineri, 8 martie 2013

Sediul social



  Sediul social constituie, in primul rand, un atribut de identificare al firmei, de unde si obligativitatea stabilirii unui sediu social la infiintarea firmei. De asemenea, reprezinta locul unde sunt tinute si intocmite registrele societatii, in lipsa unui punct de lucru.
    Acte necesare Schimbare Sediu Social:
-  actul constitutiv al societatii la zi;
-  acte identitate asociati;
-  dovezile privind detinerea sediului;
-  acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor;
-  certificatul de inregistrare si, dupa caz, anexa/anexele in original.

     Mod de lucru:

Schimbarea sediului social al unei firme implica o serie de formalitati si conditii care fac operatiunea dificil de realizat, din cauza caracterului excesiv de birocratic al procedurii.
Noi va pregatim dosarul pentru Schimbare Sediu Social, prin intocmirea urmatoarelor documente:
- conceperea si redactarea cererii de inregistrare;
- conceperea, redactarea si atestarea actului de detinere a sediului, in situatia in care acesta nu este in proprietatea societatii;
- hotararea Adunarii generale a asociatilor/ actionarilor/ Decizia asociatului unic/ Decizia consiliului de administratie/ directoratului, in cazul in care este abilitat in acest sens;
- completarea declaratiei - tip pe propria raspundere model 1 sau model 2;
- conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;
- constituirea, depunerea dosarului si ridicarea actelor de la Registrul Comertului.






Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu