vineri, 8 martie 2013

Intreaba un avocat gratuit



Daca vrem ca totul sa ramana neschimbat in mintea noastra trebuie neaparat sa ne schimbam noi.Aceasta deoarece lumea inconjuratoare se schimba oricum.
                     Am inceput ca avocati specializati in litigii.Ne place sportul, suntem microbisti, urmarim etapele in fiecare saptamana si ne place sa comentam noutatile din sport- Intreaba -un –avocat- gratuit

                     Intr-o zi ne-am gandit daca nu cumva ar fi mai bine sa ne canalizam energia in litigii sportive decat sa comentam dupa margine.
                      Asa am hotarat sa infiintam un department de DREPT SPORTIV si sa devenim avocati specializati in litigii sportive.
                       Stiam ce inseamna un litigiu si cat efort trebuie sa depui pentru a castiga.Aceasta schimbare a fost entuziasmanta si distractiva.Ne doream primul litigiu sportiv ca sa putem vorbi despre noi ca despre avocati litigii sportive.
                        A venit si primul client care ne-a acordat increderea sa il reprezentam intr-un litigiu sportiv.Concluzia a fost una singura:in teorie nu exista diferenta intre teorie si practica, dar in practica…DA





Preluat de pe:

 

Un comentariu:

  1. Duminica am avut o criza de sindrom vertiginos in urechea dreapta cu pierdearea echilibrului. Luni am anuntat ca nu pot ajunge la servici, marti m-am prezentat la un centru de recuperare neuronala unde am facut niste exercitii. Tot marti am sunat la medicul de familie sa ma programez. Am ajuns acolo doamna doctor mi-a spus ca am problema cu cardul de sanatate care era blocat, a reusit sa deblocheze cardul, reprosandu-mi ca ce mare lucru a facut ea pentru mine, ca acest lucru este treaba mea. Am cerut concediu medical si domna doctor a zis ca imi trebuie o scrisoare medicala din partea doctorului neurolog. Am insistat ca am nevoie de concediu medical si ca o sa ii aduc scrisoarea, doamna doctor a avut o atitudine total neprofesionala fata de mine, incepand sa ridice tonul si sa imi aduca injurii. In ce masura ma pot adresa oficului pentru protectia consumatorului?
    Mentionez ca doresc schimbarea ei ca medic de familie si actionarea acesteia in instanta. Dupa acea iesire a ei, mentionez ca a revenit acea stare de ameteala si pierderea echilibrului. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere