joi, 7 martie 2013

avocat net forum



Forumul de avocati Avocat  net - un forum juridic in cadrul caruia primiti gratuit sfaturi juridice online de la profesionisti.
Fiecare subiect de drept – persoană fizică sau persoană juridică – dispune de un patrimoniu, acea universalitate juridică ce apare ca o masă de drepturi şi obligaţii legate între ele, sau ca o grupare a mai multor asemenea mase, având fiecare un regim juridic determinat.
Expresie a libertăţii individuale, libertatea contractuală nu este concepută ca o noţiune abstractă şi absolută cica o aplicaţiune concretă, dedusă din legea fundamentală [1]şi celelalte izvoare de drept[2].În acest context, operaţiunea juridică a fiduciei[3] oferă un instrument valoros subiectelor de drept care doresc să transfere drepturi reale, drepturi de creanţă, garanţii ori alte drepturi patrimoniale sau un ansamblu de asemenea drepturi, prezente ori viitoare, către unul sau mai mulţi fiduciari care le exercită cu un scop determinat, în folosul unuia sau mai multor beneficiari.
Drepturile astfel transferate, distincte de celelalte drepturi şi obligaţii din patrimoniile fiduciarilor, constituie un patrimoniu de afectaţiune, nefiind legat de personalitatea subiectului de dreptrespectiv, dar care este unit prin scopul comun (afectaţiunea) ce a condus la utilizarea instrumentului juridic în discuţie.
În calitate de fiduciar pot acţiona doar instituţiile de credit, societăţile de investiţii şi de administrare a investiţiilor, societăţile de servicii de investiţii financiare, societăţile de asigurare şi de reasigurare, notarii sau avocaţii, numai cu respectarea scopului stabilit de către constituitor şi pentru duratastabilită (ce nu poate depăşi 33 de ani).La încetarea fiduciei drepturile sunt transmise către beneficiar (calitate care poate reveni unui terţ, constituitorului sau fiduciarului).





Preluat de pe:

 

3 comentarii:

  1. Buna ziua caut si eu un raspuns la o intrebare si sper sa primesc cel mai bun raspuns sau sfat si dupa ce voi vedea raspunsul cel mai conplet si de intelesul unuei persoane fizice voi face referire pt. o colaborare deci sa explic despre ce este vorba si ce sa intanplat (Este vorba de doi prieteni ai mei care, au consumat alcol inpreuna cu altii preieteni sai denumesc pe cei inculpati in cazul respectiv alex si mihai dupa ce au terminat de consumat alcol si sau hotarat sa plece acasa pe drum alex cu mihai inpreuna cu varul lui alex sau hotarat sa treaca pe la un prieten comun toti trei acesta dormea asa ca, au hotarat sa se desparta si sa ia drumul fiecare catre casa sa alex catre a lui iar mihai inpreuna cu varul lui alex catre casa lor deoarece mergeau in aceiasi directie alex a asteptat ca, mihai sa faca un pas la care la lovit cu un obiect din lemn fara sa zica nimic si a fugit mihai a mers la politie si a declarat urmatoarele }dupace am mers inpreuna cu alex varul lui si un alt prieten la un alt prieten comun am stat la acesta de vorba am glumit am ras in care in tot acest timp am consumat si cateva pahare de alcol dupa cateva ore mam hotarat inpreuna cu alex si varul lui sa pleca care casa doarece se facuse o ora tarzie pe drum neam hotarat sa trecem pe la un al amic sa vorbim cu acesta pt. munca a doua zi acesta dormea asa ca, nu am insistat si neam hotarat sa plecam fiecare la domiciliul sau dupa ce am dat noroc cu alex am facut un pas sau doi inpreuna cu varul lui in directia catre casa iar numitul alex a venit pe la spate fara sa zica nimic si ma lovit cu un obiect din lemn dupa care a fugit eu mam indreptat dupa aceia catre postul de politie sa declar cele intanplate { acesta este declaratia data de mihai}
    alex a declarat asa tot ce a zis si mihai pana la faza cu lovitura alex a zis ca, mihai a vrut sal loveasca pe el si a scos cutitul la el iar el de asta la lovit ) acum as dori sa stiu ce trebuie sa faca mihai ca sa aibe castig de cauza din moment ce el era plin de sange si a mers la politie dupa care politia a chiemat salvarea pt. al prelua pe acesta de la postul de politie dupa ce a declarat cele mentionate mai sus deci ce sfat imi dati si ce pasi trebuie sa urmeze mihai pt. a fi despagubit si rasplatit pt. superinta cauzata de alex ? astept raspunsul dumneavoastra va multumesc o zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua.caut si eu un răspuns sau un sfat.am fost dat in judecata pe data de 25 ianuarie 2017 pentru pensie intretinere minori.mam prezentat la tribunal am prezentat dovezi ca am dat bani la copii si sa decis ca pensia alimentara sa fie de 1/3din venitul minim pe economie.in momentul când mia venit instiintarea acasă mi se cere sa plătesc de când ma dat in judecata.ce pot face daca eu nu pot achita suma de pe lunile ianuarie februarie martie aprilie si mai pentru ca tin sa mentionez in luna iunie am inceput sa plătesc la posta pensia copiilor de 500 ron si asta intentionez a face in fiecare luna pe data de 25.va rog un răspuns.ma numesc tudorache ionel valentin

    RăspundețiȘtergere
  3. am lucrat un an si patru luni ca barman cu jumatete de norma. in prezent nu mai sunt angajata dar sunt insarcinata in patru luni,as putea sasper la a lua indemnizatia de crestere a copilului ? perioada de lucru a fost 7 iunie 2016 pana pe 16 septembrie 2017. deci in prezent sunt somera. va multumesc de timpul acordat. Violeta

    RăspundețiȘtergere