vineri, 8 martie 2013

urban si asociatii



Mi-am exprimat surprinderea si revolta si am solicitat (prin e-mail) amânarea demersurilor pâna în data de 15 ianuarie. Pe 17 ianuarie 2010 am recuperat suma convenita de la debitori. A doua zi i-am informat în scris pe cei de la Urban si Asociatii ca, în urma întelegerii pe care am facut-o cu rudele, am recuperat banii. La doar trei-patru ore de la comunicarea mea, am primit factura pro-forma de la «Urban si Asociatii» pentru serviciile prestate, în valoare de 20.281,34 de lei. Mi-au cerut acesti bani în conditiile în care problema am rezolvat- o singur”, mai spune Malciolu.
Dan Malciolu se arata revoltat si de modul în care se poarta angajatii firmei de recuperare de datorii Urban si Asociatii: „Pe 18 ianuarie am primit nenumarate telefoane de la domnul avocat Turcu, care aproape m-a somat sa platesc onorariul, chiar si în transe. În cele din urma am facut plata prin transfer bancar. Dupa confirmarea de catre banca a transferului, i-am trimis prin email aceluiasi domn Turcu copia OPului, solicitând doar sa-mi confirme primirea documentului. Nu s-a întâmplat nimic de acest fel pâna nu am sunat personal”.
Dan Malciolu acuza stilul comunicarii între angajatii aceleiasi companii, nerespectarea dorintelor formale ale clientilor si lipsa de respect acordat acestora dupa încasarea unor onorarii uriase.
Comision de 9% + TVA din suma recuperarta
Cei de la firma Urban si Asociatii spun, însa, ca au de partea lor contractul: „Conform contractului de mandat, clientul trebuie sa ne achite comision la suma recuperata de 9% + TVA.
De asemenea, în situatia în care renunta la o parte din debit, trebuie sa ne achite integral onorariul. Fiind de buna-credinta am hotarât sa încasam doar o parte din onorariu, suma recuperata fiind de 46.000 de euro, clientul renuntând la 10.000 de euro”,  Urban si Asociatii”.
Madalina Cionca neaga si faptul ca ar fi stabilit cu clientul sa nu demareze nicio actiune pâna la jumatatea lunii ianuarie.
Sursa: EvZ





Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu