vineri, 8 martie 2013

top factory recuperari



Salutare, am si eu 2 abonamente Conex unul din 1999 respectiv 2000 pe care nu le-am mai platit, si m-am trezit in inanuarie 2007 cu telefoane de la top factory recuperari ca sa platesc debitele, asha cum ati patit multi.

Conform DECRET NUMAR: 167 DIN 10/04/58 privitor la prescriptia extinctiva si L nr. 469 publicat în M.Of. nr. 529 din data: 07/19/2002 si L469/2002 Lege nr. 469 din 9 iulie 2002 privind unele măsuri pentru întărirea disciplinei contractuale, nu am de gand sa mai platesc. 

Un alt motiv pt care nu vreau sa mai platesc (desi suma nu depaseste 400 RON) este acela ca in 7 ani nu m-a sunat nimeni nu m-a intrebat nimeni de sanatate, s-au trezit abia acum ca sunt dator.

Intrebarea mea este daca putem fi bagati la Biroul de Credit ca rau platnici. Din cate stiu eu "la data de 31 decembrie 2006, participanţii în Sistemul Biroului de Credit erau 22 de bănci, 6 societăţi de credit de consum, o societate de leasing şi una de asigurări".

Mersi
 
Nu vreau sa deschid alt topic deoarece cred ca se incadreaza bine si aici. Asta azi am primit in instiintare de plata pentru o datorie mai veche la Connex/Vodafone. Firma de la care am primit-o se numeste "Top Factoring". Ce stiti despre aceasta firma? Cu ceva vreme in urma am primit tot ceva asemanator de la "Marss Colection ", pentru aceiasi datorie. Suma pe care le-o datorez este de 130ron iar cu tot cu penalizari ajunge undeva pe la 550 ron. Nu am de gand sa le platesc nimic! Datoria are aproximativ 2 ani. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa incerc sa astept pana se implinesc 3 ani si poate voi scapa de datorie? Am citit pe forum, dar nimeni nu a zis concret daca i sa intamplat ceva din cauza neplatii datoriilor catre firmele de telefonie mobila. Daca este necesar voi reveni cu detalii.
Ghidul





Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu