vineri, 8 martie 2013

Lista absolventi spiru haret



Nemultumirea lui A.M. absolvent al Universitatii Spiru Haret, Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale din Bucuresti, promotia 2009, forma de invamatant ID, numar de credite 180:
“Ce m-a nemultumit:
Dupa termirea stagiului de studii si absolvirea examenului de licenta timp de doi ani de zile, cam de 2-3 ori pe luna am tot sunat la Facultate, si am tot fost pasat mi s-a spus sa astept sa  revin cu un telefon si asa de fiecare data pana anul trecut cand s-au facut fix doi ani si am zis sa nu mai astept.
Atat Ministerul Educatiei cat si Univ. Spiru Haret paseaza problema de la unul la altul.
Si chiar daca am urmat Spiru Haret, nu sunt “incult” si  “analfabet” cum s-a vehiculat in presa legat de absolventii Spiru, am absolvit liceul cu premiul I, am luat bacalaureatul cu nota 8, si m-am angajat in 2005-2006, de aceea am ales sa urmez o facultate care sa-mi permita sa-mi vad si de job. Am o experienta de 6 ani in asigurari, pe partea de contabilitate am absolvit un curs contabil, in momentul de fata sunt economist, insa as vrea sa-mi perfectionez cunostintele, vreau sa intru in invatamant, vreau sa urmez un master, de ce nu un doctorat insa imi este necesara diploma de licenta fapt de care sunt privat”
Ca domnul AM sunt mii de fostii studenti nemultumiti, oameni ce s-au indreptat catre aceasta Universitate nu pentru ca este Universitatea analfabetilor sau a incultilor asa cum se vehiculeaza in presa ci pentru ca este mai ieftina, pentru cursurile cu frecventa redusa sau invatamant la distanta pe care aceasta le ofera, ca oamenii sa poata in acelasi timp sa lucreze .
CARE ESTE IN PREZENT SITUATIA ABSOLVENTILOR SPIRU HARET PROMOTIILE: 2008, 2009 SI 2010
Absolventii din promotiile 2008-2010 sunt angajati pe diferite functii in atat in departamentul de stat cat si in cel privat, avand ca si conditie esentiala pentru ocuparea postului – absolvirea de studii superioare de licenta. Multi dintre fostii studenti ce au lucrat in MAPN; MAI; Invatamant; domeniul Financiar Bancar etc. au fost disponibilizatii pentru ca nu au putut prezenta diploma de licenta si au fost obligati sa restituie in transe o parte din salariul incasat pentru studii superioare.  Cei ramasi sunt incadrati pe un post fara studii superioare.
Universitatea Spiru Haret a eliberat adeverinte de absolvire studentilor insa dupa dupa reglemetarea legii educatiei acestea  sunt valabile 12 luni, dupa aceasta perioada ar urma sa li se elibereze diploma de licenta tiparita (ceea ce nu s-a intamplat). Din pacate singura varianta pentru obtinerea diplomelor de licenta a “pagubitilor spiru haret” ramane instanta de judecata , care prin pronuntarea unei Hotarari care sa oblige Ministerul sa dea avizele necesare tiparirii diplomelor si eliberarea acestora de catre Universitatea Spiru Haret. Hotararea va tine loc de diploma pana la eliberarea ei.
Din  punct de vedere legal pentru recunoasterea studiilor trebuie ca specializarea care a fost urmata la o anumita forma de invatamat sa fi fost acreditata in momentul inscrierii in anul I.






Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu