vineri, 8 martie 2013

firme de recuperari



brd a cesionat contractul unei firme de recuperari
Buna ziua,

am o problema destul de delicata.In anul 2002 sotul a facut un card la BRD cu 3 salarii, in acel an s-a incadrat cu suma de 800 lei.

In anul 2005 sotul a pierdut cardul,a mers la BRD a anuntat, i-au facut alt card pe care nu l-a mai ridicat bine'nteles anuntand banca.

A ACHITAT SUMA , dar nu a inchis cardul, contul, pentru ca nu a stiut, ca si alte persoane de altfel.

Acum in 2012 aveam nevoie de niste bani, am vrut sa facem un credit dar spre surprinderea noastra sotul a fost gasit la biroul de credit.

Asa a depistat ca are probleme, altfel ne trezeam cu vreo executare silita din partea unei
firme de recuperari

Am luat legatura cu cei de la banca, la care o consultanta a bancii ne-a raspuns sec: eu pe vremea aceea nu lucram aici, dupa care am luat legatura cu cei de la firma de recuperare tot noi, pentru ca ei nu au bbinevoit sa ne anunte.

Dar ei ne spun ca a fost incheiat un contract la brd la data de 30 04 2010 ceea ce nu este adevarat. Contractul a fost in 2002. Acum avem probleme cu firma de recuperari, ce putem face in acest caz? Va rog sa-mi raspundeti cat mai urgent. MULTUMESC.
 





Preluat de pe:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu