vineri, 8 martie 2013

Diplome 2009 spiru haret



Imi cer mii de scuze ca va deranjez, dar cred ca trebuie sa stiti si dumneavoastra doleantele noastre. Ma numesc Popa Maria, am absolvit facultatea de sociologie-psihologie, specializarea psihologie la universitatea Spiru Haret -forma id.Ghinionul nostru a fost ca "stimata d-na Andronescu"a dat acea hotarare promotiei 2009. Nu este corect ,dar nu mai conteaza. Vin la dumneavoastra cu rugamintea sa ne sprijiniti in rezolvarea acestei probleme.Suntem peste doua sute de mii in tara pe aceasta promotie.Examenele au fost foarte corecte,am dat in acelasi timp cu cei de la zi.Multi colegi de-ai mei au dat in judecata si au castigat.Si noi un grup de colege (124) am dat in judecata la Curtea de apel Bucuresti ,dar ni s-a intors dosarul la Tribunalul Bucuresti ptr. judecare la Curte fiind doar recursurile judecate.Am avut termen in aprilei la Curte si nici pana in prezent Tribunalul nu ne-a dat o data ptr.judecarea dosarului.Suntem afectati la locul de munca deoarece directorii nu vor sa ia in consideratie certificatul de grefa si nici adeverinta reinnoita de Spiru Haret de anul acesta.Ne afecteaza la pensii.Noi am trimis online memoriu la Biroul de abuzuri al camerei deputatilor ,dar fara nici un raspuns.Cativa colegi de prin tara s-au unit si ne-au trimis email la aproape toata promotia ,sa facem ceva politic (poate asa vom avea si noi o rezolvare).Acel ceva este "sa nu iesim la vot pana nu ni se rezolva si noua doleantele").Am considerat ca trebuie sa va informez deoarece si eu trebuie sa ma alatur colegilor mei,chiar daca a vota este un drept democratic.In speranta ca voi avea un raspuns de la dumneavoastra -va multumesc.M.Popa





Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu