joi, 7 martie 2013

avocat stan ionel



Mai jos puteţi citi răspunsul avocatului Ionel Stan la solicitarea rectorului Bondrea şi argumentele folosite în solicitarea de eliberare a diplomelor de licenţă. 

Uniunea Naţională a Barourilor din România

Baroul Bucureşti

Stan Ionel Cabinet de Avocatură

STIMATE DOMNULE RECTOR,

Subsemnatul Stan Ionel, avocat în cadrul Baroului Bucureşti, vă prezint răspunsul meu la solicitarea dumneavoastră adresată prin cererea nr. 1570/17.01.2012.

După cum cunoaşteţi deja, Cabinetul de avocatură Stan Ionel reprezintă convenţional şi apără mai mulţi absolvenţi ai Universităţii Spiru Haret în litigiul privind eliberarea diplomelor de licenţă şi recunoaşterea titlului de licenţiat, litigiu care este pe rol la Curtea de Apel Bucureşti. Pârâţi în acest proces sunt universitatea al cărei rector sunteţi şi Ministerul Educaţiei Cercetării Tineretului şi Sportului (MECTS).

În data de 21.12.2011 am trimis în numele tuturor absolvenţilor pe care îi reprezint către USH o cerere de eliberare a diplomelor, iar către MECTS o cerere prin care solicitam ca această instituţie să îşi dea avizul şi să desemneze unitatea de specialitate pentru tipărirea diplomelor de licenţă, astfel încât Universitatea Spiru Haret să poată elibera diplomele de licenţă.

Acest demers l-am întreprins deoarece doresc să fie îndeplinită procedura plângerii prealabile, care este necesară şi obligatorie în instanţa de contencios adminstrativ.

MECTS a avut bunăvoinţa de a-mi trimite un răspuns, dar care din păcate a fost negativ. Dumneavoastră în schimb îmi puneţi în vedere să fac dovada calităţii de reprezentant pentru toţi absolvenţii pe care îi reprezint.

Eu vă învederez că la fiecare dosar de pe rolul instanţei se află depuse delegaţiile avocaţiale semnate de fiecare absolvent parte în proces. Pentru aceste procese instanţa v-a trimis citaţii iar doamna avocat care vă reprezintă cu siguranţă v-a informat că procedura privind reprezentarea reclamanţilor şi intervenienţilor în interes propriu din proces este îndeplinită. Cu toate acestea vă trimit o delegaţie avocaţială pentru toţi absolvenţii, în speranţa că îmi veţi oferi un răspuns.
ush





Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu