joi, 7 martie 2013

avocat liliana preda



buna ziua! in baza carei legi se poate cere o executare silita de catre EOS KSI Romania prin  avocat liliana preda? Firma cu care eu nu am incheiat nici un contract. Cerându-mi suma de 350,12 Ron pt un contract care a fost facut acum 11 ani cu Orange. Initial in data de 13/03/2006 primisem o notificare prin care imi aducea la cunostinta aceeasi firma EOS KSI faptul ca aveam o restanta de plata la Orange de Debit principal: 400,06 RON Penalizari de intarziere: 572,2 RON Total: 1.765,21 RON in anul respectiv am efectuat plata care o avusesem initial catre Orange adica 450 Ron am si chitantele platii. Azi am primit o hartie pe care scrie Cabinet de Avocat „Liliana Preda” prin care imi aduce la cunostinta ca eu am o datorie de plata catre EOS KSI Romania SRL in valoare de 350,12 Ron consecinta a nerespectarii contractului incheiat cu Orange. Eu de ce trebuie sa platesc la KSI din moment ce am incheiat un contract in 2000 cu Orange. mai jos scrie... Dacă în terment de 5 zile de la primirea prezentei somatii nu veti achita suma mentionată, se va proceda la propunerea luarii măsurilor de executare silită...
 
mediafax





Preluat de pe:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu