joi, 7 martie 2013

articole juridice



Să scrii un articol  juridic de succes, nu este tocmai o problemă de inspiraţie, ci o problemă de cercetare, structură şi de calitatea informaţiei pe care o transmiţi. Nu este nimic anormal să petreci la un articol mai mult de 1-2 ore, mai ales când scrii un articol care demonstrează o acţiune sau care reprezintă o anchetă în toată regula.
Deoarece eu scriu articole destul de lungi, fiecare articol juridic reprezintă un nou proces voluminos de cercetare, selectare şi implementare. Nu obişnuiesc să mai scriu articol sub 1000 de cuvinte, mai ales dacă articolul este unul din categoria “how to”.
În acest articol o să îţi prezint care este procesul prin care eu trec cu majoritatea articolelor mele.
Vei afla:
  • cum organizez un articol
  • cum pregătesc şi selectez informaţia
  • care este firul logic pe care îl urmăresc întotdeauna
  • cum aplic stilul meu personal în fiecare articol
  • ce fac după ce am scris articolul







Preluat de pe:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu